سمپاشی گروپ بخش کشاورزی و دامی پیشوا نیازمند آرامش و امنیت است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی پیشوا اظهار داشت: پیشوا منطقه‌ای کشاورزی و دامی است و بیشتر توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهرستان معطوف به این حوزه است.

عباسی افزود: حفظ و توسعه سرمایه دامی، ارتقا بهداشت عمومی از طریق مبارزه با بیماری‌ها، فراهم کردن شرایط بهداشتی برای سرمایه گذاری و تولید، افزایش راندمان تولید، سلامت غذا و هدایت مراکز فروش به میدان عرضه دام از جمله مواردی است که از شبکه دامپزشکی شهرستان انتظار می‌رود.

فرماندار پیشوا گفت: دامپزشکی در امنیت غذایی نقش مهم و انکارناپذیری دارد که با عملکرد مطلوب و نظارت دقیق این نهاد در راستای وظایف و مسئولیت‌های تعریف شده تحقق می‌یابد.

وی بیان داشت: قابلیت‌های متمایز دامی و کشاورزی شهرستان پیشوا مستلزم نگاه متفاوت به این منطقه نسبت به سایر نقاط استان و مساعدت بیشتر اداره کل دامپزشکی برای تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات بهتر به فعالان حوزه کشاورزی و دامی است.

عباسی عنوان داشت: مسئولان دامپزشکی قبل از رجوع مردم باید پیش قدم شده و به سراغ آنها بروند و فضایی آرام و امن برای کشاورزان و دامداران فراهم کنند.

بر اساس این گزارش طی آئینی رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان معرفی و از خدمات صادق گلزاری قدردانی شد.

گفتنی است که علیزاده پیش از این معاونت دامپزشکی شهرستان پیشوا را بر عهده داشته و گلزاری نیز به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهر تهران منصوب شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.