سمپاشی گروپ تجهیز ۱۶هزارهکتار ازاراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری تحت فشار - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل جهادکشاورزی استان زنجان به اجرای آبیاری تحت فشار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از سال ۹۳ تاکنون ۱۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به آبیاری تحت فشار نصب شده است.

وی به طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان طی سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه اجرای طرح آبیاری تحت فشار در استان زنجان به خوبی اجرا شده و در سال جاری هم به خوبی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: قبل آر سال ۹۳ تنها ۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به سیستم آبیاری تحت فشار نصب بود که امروز به ۱۶ هزار هکتار رسیده است و هدفگذاری تا پایان سال ۹۷ حدود ۲۵ هزار هکتار است که با تخصیص اعتبار این مهم محقق می‌شود.

جعفری افزود: در استان زنجان بخش کشاورزی سهم خوبی را در اقتصاد دارد و در سالجاری این بخش درزمینه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده و اجرا خواهد کرد.

وی از اجرای مطلوب طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح در استان با استقبال خوب کشاورزان همراه است و تمایل زیادی برای اجرای آبیاری تحت فشار دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت فشاراست و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها