سمپاشی گروپ توجه به صادرات حوزه کشاورزی استان البرز ضروری است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید که دریکی از شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، بابیان اینکه میزان استفاده از ماشین‌آلات کشاورزی در کشور ۱.۲ است، اظهار کرد: این آمار در استان البرز ۱.۵ درصد است.

وی بابیان اینکه استان البرز ۵۰ درصد بیش از کشور از ماشین‌آلات کشاورزی استفاده می‌کند، تأکید کرد: این مهم نشان از ظرفیت‌های این استان در حوزه کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بابیان اینکه امکانات و اعتبارات قابل‌توجهی در دولت به حوزه کشاورزی اختصاص شده است، گفت: ۴ هزار میلیارد تومان به کشاورزان در سراسر کشور اختصاص شده است.

موسوی بابیان اینکه کشاورزان برای دریافت وام با مشکل مواجه نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات حوزه کشاورزی انباشت تولیدات ماشین‌آلات کشاورزی است.

وی اضافه کرد: اگر مشکل صادرات تولیدکنندگان حل نشود، با مشکلات فراوانی مواجه می‌شویم و نمی‌توانیم از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بابیان اینکه باید به حوزه صادرات کشاورزی توجه ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات این حوزه مرتفع نشود، البرز با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهد شد.

موسوی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای تولیدی، گفت: تولیدکنندگان باید نظر مصرف‌کنندگان را جویا و در این راستا نقاط ضعف خود را اصلاح کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها