سمپاشی گروپ حمایت فائو از طرح‌های بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی در ایران - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، رائو ماتا شامگاه پنجشنبه در دیدار نمایندگان سازمان خواروبار جهانی فائو با مسئولان وزارت جهادکشاورزی و استان اردبیل اضافه کرد: پروژه هایی که در ارتباط با استفاده و بهره برداری اصولی و صحیح از دو عنصر حیاتی آب و خاک اجرا شود از سوی سازمان فائو حمایت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان فائو تولید بیشتر با آب کمتر را مهمترین اهداف خود در توسعه کشاورزی در دنیا می داند، تصریح کرد: در این زمینه حاضر هستیم تمام توان و انرژی خود را در جهت همکاری با جمهوری اسلامی ایران به کار بگیریم.

نماینده سازمان فائو در ایران با اشاره به بازدید از روند اجرای پروژه بزرگ اراضی پایاب سد خدا آفرین در شمال استان اردبیل یادآور شد: این طرح کار بسیار ارزشمندی در جهت استفاده بهینه از آب کشاورزی و همچنین اجرای سیستم های نوین آبیاری و تبدیل اراضی دیم به اراضی آبی است.

وی توجه ایران به عرصه مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی را مهم برشمرد و ادامه داد: بی شک با اتمام اینگونه پروژه ها شاهد افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آب در منطقه خواهیم بود.

ماتا با اشاره به موفقت متخصصان ایرانی در انجام پروژه های مهمی مثل اراضی پایاب سد خداآفرین تاکید کرد که متخصصان سازمان خوارو بار جهانی فائو آماده هستند تا تجربیات و دانش خود در استفاده بهینه از منابع آبی را به دست اندرکاران این پروژه انتقال دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها