سمپاشی گروپ خرید توافقی ۵۳۰۰ تن جو از کشاورزان آرادانی/توزیع یک‌هزار تن علوفه - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی خالقی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود با اشاره به اینکه در سال جاری پنج هزار و ۳۰۰ تن جو به‌صورت توافقی از کشاورزان آرادانی خریداری‌شده است، اظهار داشت: در چهار ماه ابتدای سال جاری یک هزار تن علوفه در بین واحدهای دامداری آرادان توسط شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه خرید محصولات مباشرتی و توزیع نهاده‌ها دامی از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه است، تأکید کرد: در مدت چهار ماه گذشته، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن گندم به‌صورت مباشرتی و ۳۳۵ تن گندم بذری از کشاورزان آرادانی خریداری‌شده است.

تأسیس شرکت تعاونی کشاورزی مرغ تخم‌گذار آرادان

رئیس اداره تعاون روستایی آرادان بابیان اینکه در این مدت پنج‌تن بذر پنبه و شش تن بذر ذرت تأمین و در بین کشاورزان این شهرستان توزیع‌شده است، یادآور شد: خرید مباشرتی هشت تن دانه روغنی کلزا از دیگر اقدامات مهمی است که تاکنون انجام‌شده است.

خالقی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۶ تن کود اوره و ۲۵ تن کود بیوفسفات در بین کشاورزان آرادانی از سوی شبکه تعاونی روستایی این شهرستان توزیع‌شده است، اضافه کرد: تأسیس شرکت تعاونی کشاورزی مرغ تخم‌گذار آرادان و انحلال دو شرکت غیرفعال از دیگر اقدامات مهم این شبکه است.

وی ابراز کرد: دریافت و ارائه ترازنامه و صورت‌های مالی چهار شرکت تعاونی و پیگیری وصول مطالبات تعاونی‌ها و تشکل‌ها به مبلغ یک میلیارد ریال از اقدامات این اداره در چهارماهه نخست سال جاری بوده است.

تکمیل ساختمان اداری تعاون روستایی آرادان

رئیس اداره تعاون روستایی آرادان با اشاره به پروژه احداث ساختمان اداری تعاون روستایی این شهرستان بیان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع در دست احداث است و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خالقی بابیان اینکه به‌زودی این ساختمان تکمیل و بهره‌برداری می‌شود، گفت: علاوه بر اداره شهرستان تعدادی از شرکت‌های تعاونی نیز در آن مستقر خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.