سمپاشی گروپ رسانه صدای رسای قشر زحمتکش کشاورز در گیلان است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود الماسی امروز (دوشنبه) به همراه تعدادی از معاونین سازمان جهاد کشاورزی گیلان به مناسب روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری مهر در این استان بازدید به عمل آورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تبریک این روز با اشاره به نقش مهم رسانه و خبرنگاران در انتقال خواسته‌ها و مطالبات مردم به مسئولان، اظهار کرد: رشد و توسعه فرهنگی در هر جامعه‌ای در گروه تلاش خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی به مردم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه افزود: با بیان اینکه رسانه یکی از ابزارهای مهم و ارزشمند در راستای پاسخگویی به مردم و پیگیری مطالبات آنها از مسئولان است.

وی با بیان اینکه گیلان استان کشاورزی است و اکثر مردم آن در بخش کشاورزی فعال هستند، گفت: قطعاً تعامل و همکاری با رسانه و خبرنگاران می‌تواند توسعه این بخش کمک کند.

الماسی با تأکید بر اینکه رسانه می‌تواند صدای رسای قشر زحمت کش و سخت کوش کشاورز باشد، تصریح کرد: بیان مشکلات بخش کشاورزی از زبان رسانه می‌تواند زمینه ساز جلب نگاه و حمایت‌های ویژه مسئولان به این بخش و رشد اقتصادی و درآمدی بهره برداران بخش کشاورزی شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده از سوی خبرگزاری مهر در استان گیلان در پوشش اخبار بخش کشاورزی استان، گفت: امیدواریم این تعامل و همکاری در آینده نیز ادامه دار بوده و بتوانیم از ظرفیت عظیم خبرگزاری مهر در آگاهی بخشی، انتقال اخبار و اطلاع بخش کشاورزی استفاده کنیم.

معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی گیلان

در ادامه مدیر خبرگزاری مهر در استان گیلان نیز با تأکید بر اینکه این خبرگزاری در استان تلاش کرده تا سختی‌ها و مشکلات بخش کشاورزی را در قالب تولید محتوا، پوشش اخبار و گزارش‌های تحلیلی منعکس کند، اظهار کرد: در آینده نیز این آمادگی برای ارتباط دوسویه و تعامل و پوشش اخبار در بخش کشاورزی در خبرگزاری مهر وجود دارد.

مریم اصغری با بیان اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت‌های استان گیلان است، افزود: از ظرفیت‌های غنی این بخش باید در توسعه و بهبود معیشت و درآمد کشاورزان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری مهر آمادگی دارد تا ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان گیلان در قالب‌های خبری معرفی کند، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی طی سال‌های گذشته از سوی این خبرگزاری و سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان وجود دارد که باید از آن در راستای بیان مشکلات بخش کشاورزی و جلب کمک و حمایت‌های لازم برای بهبود معیشت کشاورزان استفاده شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها