سمپاشی گروپ فاز نخست پروژه طرح پرواری دام سنگین در گلپایگان افتتاح شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یارمحمدیان صبح پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان گلپایگان اظهار داشت: فاز نخست پروژه طرح پرواری دام سنگین در مساحت ۷۰ هزار متر مربع و با ظرفیت پرورش سه هزار رأس دام با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال ظرف مدت شش ماه به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این پروژه ۵۰ نفر مشغول کار شدند.

وی گفت: شهرستان گلپایگان با وجود ۴۰ هزار رأس دام سنگین یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است چون در مسائل توسعه‌ای یکی دو درصد رشد کردن کار بسیار مهمی است که با احداث این مجموعه عظیم بزرگ پرواری دام توسعه گلپایگان را در بردارد تا جایی که ۲۵ درصد ظرفیت محصولات دامی شهرستان افزایش دارد.

پروژه ساخت چهار واحد مسکن مددجویان اداره بهزیستی گلپایگان کلنگ زنی شد

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه در هفته دولت چهل پروژه در شهرستان گلپایگان به بهره‌برداری رسید که به صورت نمادین هفت پروژه با حضور مسئولان استان افتتاح شد، گفت: امروز اجرای پروژه ساخت چهار واحد مسکن مددجویان اداره بهزیستی گلپایگان در دو پلاک دو طبقه به مساحت هر واحد ۱۰۸ متر مربع کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت حفاظتی محورهای فرعی و روستایی شهرستان گلپایگان حدفاصل روستای عباس آباد به سمت هنده به طول ۲۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

یارمحمدیان تصریح کرد: اجرای طرح آبیاری کم فشار در ۴۱ هکتار از اراضی روستای رباط قالقان و آبیاری تحت فشار در ۵۲.۵ هکتار از اراضی حسن آباد به بهره‌برداری رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها