سمپاشی گروپ ورود «فائو» به بازسازی کشاورزی مناطق زلزله‌زده ایران - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رائو ماتا، نماینده موقت فائو (سازمان بین المللی خواربار و کشاورزی ملل متحد) در ایران گفت: فائو در نظر دارد برای کمک به امور مربوط به بازسازی مناطق زلزله زده در بخش کشاورزی و دامپروری، با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران و از طریق وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی را انجام دهد.

به گفته وی، فائو با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال یافتن راه حل های درازمدت و پایدارتر برای مقاوم سازی در برابر زلزله است.

ماتا ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی که زمینه این همکاری را فراهم کرده، تصریح کرد: در سفر به کرمانشاه قرار است، بررسی هایی صورت بگیرد و با کسب اطلاعات میزان خسارت و نیازها در زیربخش های مختلف شامل، کشاورزی، دامپروری، مرغداری، آبیاری و زیرساخت های بخش کشاورزی مشخص شود.

نماینده موقت فائو در ایران افزود: جزئیات همکاری بعد از ارزیابی منطقه مشخص خواهد شد، اما این همکاری در همه زمینه ها می تواند صورت بگیرد.

همچنین ماتیاس مولت مشاور فنی و متخصص ارزیابی خسارات و نیازها بعد از وقایع فائو در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: هدف ما از سفر به کرمانشاه، داشتن ارزیابی روشنی از خسارات با کمک همکاران و مقامات در مرکز است تا مشخص شود در چه زمینه هایی می توانیم کمک های پایدار جهت تداوم کشاورزی و دامپروری در منطقه داشته باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها