سمپاشی گروپ ۲۰۰ میلیارد دلار به شبکه آبیاری نوین کشاورزی اختصاص یافت - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، علی بختیار شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، با تقدیر از همکاری دستگاه های مختلف اداری و اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی در پایان سال و تعطیلات نوروزی اظهار داشت: این همکاری ها که نتیجه یک همگرایی است، منجر به توسعه شهرستان و بخش های دیگر کشور خواهد شد تا موضوعات لاینحل باقی مانده در نظام مرتفع شود و در سال ۹۷ به الگویی موفق نائل شویم.

وی با اشاره به موارد و بندهای بودجه سال ۹۷ و تصویب آن در مجلس بیان داشت: با تصویب بودجه سال ۹۷ امیدواریم مسایل و امور اجرایی کشور با روند بهتری طی شود و در داخل شهرستان نیز مؤلفه هایی که در توسعه آن نقش مهمی ایفا می کند را مد نظر قرار دهیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با اشاره به کاهش ۵۴ درصدی منابع بودجه سال ۹۶ اظهار کرد: در راستای تحقق بودجه سال ۹۷ در تبصره ۵ موضوع اوراق مشارکت را به ۳۸.۵۰۰ میلیارد تومان رساندیم و در پروژه های مهم شهرستان بودجه راه آهن را از ۷ میلیارد تومان سال ۹۶ به ۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش دادیم.

وی تاکید کرد: تخصیص ۷ میلیارد تومان بودجه راه آهن اراک – خمین- گلپایگان – خوانسار – دامنه – اصفهان منجر به فعالیت یکی از قطعه های این پروژه شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده بتوانیم مراحل بعدی این پروژه را به مناقصه و انتخاب پیمانکار بسپاریم.

بختیار با تأکید بر اینکه سعی ما در مجلس نگاه عادلانه به تمامی اقشار و به دنبال پلکانی کردن حقوق ها در جهت عدالت در بودجه است، افزود: با بودجه ای که امسال مصوب شد یک گام رو به جلو در راستای توسعه و عدالت برخواهیم داشت که امیدواریم با توصیه و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالاهای ایرانی برنامه ریزی در این راستا به طور جد مدنظر مسئولان و تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با توجه به برندهای موفق صنعتی و اقتصادی در این شهرستان امیدواریم امسال شاهد رونق پروژه ها و بخش هایی باشیم که در سال ۹۶ به دنبال اتمام آن بودیم.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به مشکلات خشکسالی و کمبود آب در برخی مناطق کشور از جمله این حوزه بیان داشت: امیدواریم با مدیریت صحیح مسئولان در راستای رهایی از این تهدید برای کشور و ساماندهی آب آن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: در تبصره ۴ بودجه سال جاری با اذن مقام معظم رهبری ۲۰۰ میلیارد دلار به شبکه آبیاری نوین کشاورزی اختصاص دادیم. بدیهی است مسئله ساماندهی آب کشاورزی در حوزه های مختلف به جد مورد پیگیری قرار گیرد و در قالب طرح یا لایحه آماده همکاری این امور در مجلس هستیم تا در این رابطه مدیریت شهرستان در جهت مناسب اقدام صورت دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها