سمپاشی گروپ ۲۵۲پروژه بمناسبت هفته جهادکشاورزی درکردستان به بهره برداری می رسد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمدفرید سپری صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: حوزه آب و خاک با ۱۵۴ پروژه با اعتبار پنج میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۹۰ نفر بیشترین سهم از این تعداد از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با بیش از ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیشترین سهم اعتبار در پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: بخش بهبود تولیدات دامی نیز با ۷۹ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان و اشتغال ۱۳۸ نفر در رده دوم قرار دارد.

سپری یادآور شد: شهرستان قروه با ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان و فراهم کردن زمینه اشتغال ۵۸ نفر بیشترین آمار افتتاح پروژه را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: از میان زیر بخش‌های بخش کشاورزی استان کردستان، آب و خاک با ۱۹۰ نفر و از میان شهرستان‌های استان شهرستان کامیاران با ۱۱۹ نفر بیشترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از میان شهرستان‌های استان، مریوان با بیش از ۲۶ میلیارد تومان و کامیاران با بیش از ۲۰ میلیارد تومان بیشترین اعتبار هزینه شده در انجام پروژه‌های بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.