سمپاشی گروپ ۶۰ هزار نفر در زنجان تحت پوشش شبکه های تعاونی روستایی هستند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، از وجود ۱۰۸ شبکه تعاونی فراگیر روستایی و کشاورزی  در استان زنجان خبر داد و افزود: بیش از ۶۰ هزار نفر تحت پوشش این تعاونی‌ها هستند. 

وی اظهار کرد: این تعداد تعاونی در قالب هرمی فعالیت می‌کنند و به اتحادیه کشوری متصل هستند و سیاست‌گذاری خود را از اتحادیه کشور اخذ می‌کنند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: چهار شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده و ایجرود وجود دارد و شرکت تعاونی روستایی طی سال آینده در شهرستان طارم  و سلطانیه تشکیل می‌شود. 

جعفری تأکید کرد:  این تعداد شرکت‌های تعاونی در زمینه توزیع میوه شب عید فعالیت خوبی دارند و در سال ها گذشته هم فعالیت‌ها شرکت‌ها  بهتر شده است.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های روستایی بیش از ۸۰ درصد تعاونی‌ها در استان زنجان را تشکیل می‌دهند، افزود: شهرستان خدابنده با دارا بودن ۲۶ تعاونی  روستایی،  بیشترین تعداد تعاونی‌ها در این بخش را به خود اختصاص داده است و تعاونی‌های مستقر در این شهرستان به لحاظ سوددهی بیشتر از تعاونی‌های سایر شهرستان‌ها هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر تعاونی‌هایی همچون تعاونی زنبورداران، مرغداران، گاو داران  و زیتون‌کاران در استان فعال است.

جعفری افزود: تشکیل تعاونی در حوزه‌های طیور و شیلات نیز ضروری به نظر می‌رسد و باید برنامه‌ریزی و مدیریت درست فعالیت تعاونی‌های روستایی و کشاورزی در استان زنجان تقویت شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها