سمپاشی گروپ بسیج ۱۰ طرح اساسی در حوزه «جهش تولید» دارد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در آیین آغاز سراسری نهضت جهش تولید در بخش کشاورزی با بیان اینکه اهداف و راهبرد این طرح ترسیم شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید در یک برنامه سه ساله به وضعیت مطلوب در حوزه کشاورزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: امیدواریم با تمرکز بر توانایی‌های مردم که توسط بسیج پای کار خواهد آمد و پشتیبانی‌های صورت گرفته و همچنین تعامل و هم‌افزایی وزارت جهاد کشاورزی و ادارات جهاد کشاورزی شهرها و شهرستان‌ها، سپاه‌های استان‌ها و شهرستان‌ها و نواحی بسیج با تمرکز بر سازمان بسیج منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی به‌ویژه راهبرد جهش تولید که راهبرد سال جاری بسیج است، محقق شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در سال‌های گذشته طرح تمرکز بر محصولات راهبردی در برخی استان‌ها صورت گرفته که کاملاً موفقیت‌آمیز بوده است، اظهار داشت: ما در یک عملیات گسترده می‌توانیم با تمرکز بر همه محصولات کشاورزی، دغدغه‌های موجود در عرصه‌های کشاورزی را برطرف کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین ۱۰ طرح اساسی در حوزه جهش تولید دارد، گفت: با توجه به نقش کشاورزی در حوزه امنیت غذایی، اقتصاد مقاومتی و ثبات اجتماعی، تمرکز بسیج در تولید محصولات کشاورزی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها