سمپاشی گروپ بیمارستان صحرایی در بوئین‌میاندشت احداث می‌شود - سمپاشی گروپ

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات منطقه فریدن، اظهار داشت: در منطقه فریدن بیشترین مشکلات را با امور منابع آب و منابع طبیعی استان داریم و با طرح موضوع در مجلس برای رفع مشکل، ۵۰ نماینده از شهرستان‌های کشور نیز که با این ادارات مشکل داشتند درخواست را امضا کردند.

وی افزود: با دستور وزارت نیرو به آب منطقه‌ای استان در منطقه فریدن حضور رساندند و از نزدیک مشکلات را بررسی و مطالبات مردم مطرح کردیم، به زودی از سوی منابع طبیعی استان نیز در منطقه حضور خواهند داشت.

کارشکنی منابع طبیعی و امور آب مانع توسعه منطقه فریدن است

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر منطقه فریدن در بخش کشاورزی و دامداری رشد اقتصادی ندارد و خسارت می‌بیند به دلیل کارشکنی و واسطه‌گری اداره منابع آب و منابع طبیعی استان است که موجب شده تا داشته‌های منطقه فریدن از دست برود.

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان صحرایی در بوئین‌میاندشت

وی تصریح کرد: با وزیر بهداشت و درمان در خصوص تخصیص اعتبار برای توسعه بیمارستان شهید رجایی داران و نبود بیمارستان در شهرستان بوئین‌میاندشت جلسات متعددی داشتم که در نتیجه از سوی ستاد فرمان اجرایی امام مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان صحرایی در بوئین‌میاندشت تخصیص داده شد.

محمدصالحی افزود: معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد دو سال گذشته در سفر به منطقه فریدن دو میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی اورژانس داران تخصیص دادم که پیگیر شدم تا با جذب این اعتبار هشت تخت در بخش آی سی یو اضافه شود.

بروکراسی اداری سبب فرار سرمایه‌گذاران از منطقه می‌شود

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری سبب فرار سرمایه‌گذاران از منطقه فریدن شده است که در نتیجه در تهران برای جذب سرمایه‌گذار رایزنی می‌کنم، بیان داشت: با بازدید از چهار شهرستان مشکلات را به صورت میدانی بررسی و در رفع آن برنامه ریزی می‌کنم و با حضور در شورای اداری چهار شهرستان پیگیر مطالبات مسئولان و بخشداران و دهیاری‌ها می‌شوم.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه گردنه کلوسه افزود: این منطقه محروم‌ترین نقطه کشور است که با پیگیری در وزارت راه و شهرسازی توافق شد تا اعتبار برای شروع عملیات تونل گردنه کلوسه تخصیص داده شود تا سال بعد نیز به عنوان طرح نیمه تمام دنبال جذب اعتبار باشیم.

وی تصریح کرد: زمین کشاورزی را بدون تغییر کاربری برای احداث سالن‌های ورزشی واگذار کردند و در حد پی‌کاری پروژه را پیش بردند تا به عنوان طرح نیمه تمام معرفی کنند که این کار امکان ندارد چون اولاً تغییر کاربری با مجوز جهاد کشاورزی باید انجام شود و سپس به ورزش و جوانان فریدن واگذار شود، با معاون ورزش همگانی روستایی کشور جلسه داشتم تا اعتبار تخصیص دهند تا روستای چهل‌خانه صاحب خانه ورزش شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.