سمپاشی گروپ تولیدات مجتمع هلدینگ کشاورزی کشور هدفمند باشد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت عصر شنبه در دیدار با رئیس هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور حمایت همه جانبه خود را از فعالیت های هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور در استان اعلام کرد.

رئیس هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این دیدار گفت: این نهاد گاوداری پنج هزار راسی با هدف تولید گوشت قرمز درمنطقه آزاد ماکو احداث می کند.

علیرضا غنی زاده افزود: پس از اجرای کامل این طرح که با حمایت های مسئولان استانی قابل اجراست، علاوه بر رفع نیاز داخل استانی، گوشت تولیدی به دیگر استان های کشور نیز صادر می شود.

وی اضافه کرد: این طرح ظرفیت های تولیدی ماکو و چالدران را به لحاظ پرواربندی تحت پوشش قرارداده و در ایجاد اشتغال نیز بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: آذربایجان غربی با توجه به شرایط آب وهوایی می تواند در تولیدات کشاورزی ودامداری نقش ویژه ای داشته باشد و احداث این گاوداری گوشتی نیز در این راستاست.

رئیس هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مجتمع اقتصادی کمیته امداد دارای نیروهای متخصص وکارشناسان زبده ای است و هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ کارشناس درحوزه های باغبانی، زراعت و دام با این مجتمع همکاری دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها