سمپاشی گروپ حق‌آبه کشاورزان فریدنی نادیده گرفته شده است - سمپاشی گروپ

حسین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حق ضایع شده کشاورزان فریدنی اظهار داشت: آب منطقه‌ای اصفهان قراردادی با مسئولان شهرستان چادگان و فریدونشهر منعقد کرده و مقرر شده بود با توجه به مفاد این قرارداد میزان آبی در اختیار کشاورزان قرار بگیرد ولی این وعده محقق نشده است.

وی افزود: آب منطقه‌ای اصفهان به بهانه‌های مختلف آب را تخصیص نداد و حق آبه ای را که برای کشاورزان در نظر گرفته شده بود را محدود کرده است.

مسئولان از زحمات کشاورزان غافل نباشند

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس با اشاره به نقش مردم در شکوفایی انقلاب اسلامی تاکید کرد: مسئولان باید دقت کنند که زحمات کشاورزان و این مردم انقلابی و مؤمن نباید نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: آب منطقه‌ای باید آب مورد نیاز کشاورزان را در اختیار آنها قرار دهد؛ در غیر این صورت این کار و رفتار مسئولین اخلال در امور اجتماعی ایجاد کرده و عوارضش گریبانگیر مسئولان خواهد شد.

عدم تعهد آب منطقه‌ای به مصوبات فشارهای زیادی بر کشاورزان وارد می‌کند

محمدصالحی با بیان اینکه عدم تعهد آب منطقه‌ای به مصوبات وزارت نیرو و قراردادهایش فشارهای زیادی بر کشاورزان وارد می‌کند، تاکید کرد: مقرر شده بود تسهیلاتی جهت وصل و نصب کنتور آب در اختیار کشاورزان قرار گیرد ولی در این شرایط وخیم اقتصادی از کشاورزان وجه نقدی برای نصب کنتور می‌خواهند و این عادلانه نیست.

وی گفت: اگر این تصمیم کلی است پس چرا فقط برای منطقه فریدن فشار وارد می‌کنند؛ چرا باید مردم منطقه فریدن فشار و مشکلات منطقه را تحمل کنند ولی منفعت و آب حاصله تنها برای مردم اصفهان باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها