سمپاشی گروپ دو مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در منطقه سیستان افتتاح شد - سمپاشی گروپ

بهزاد شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این دو مرکز روز گذشتاه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی، معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران منطقه و جمعی از معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس قانون افزایش بهره‌وری و نظام جامع دامپروری کشور مبنی بر واگذاری امور تصدی گری وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی تاکنون ۱۴ مرکز در سطح استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده که ۶ مرکز در سطح شهرستان‌های سیستان است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این مراکز غیر دولتی علاوه بر بهره گیری از دانش وروش های علمی ومشارکت حداکثری فارغ‌التحصیلان و فعالان بخش کشاورزی در تصدی گری وظایف وزارت جهاد کشاورزی، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی وتنوع بخشی به ظرفیت‌های اشتغال در بخش کشاورزی فراهم می‌شود.

شهرکی با اشاره به تدوام ایجاد مراکز خدمات غیر دولتی جدید در سال جاری و سال‌های آتی تصریح کرد: مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در کنار ۳۸ مرکز خدمات کشاورزی دولتی، خدمات متنوع کشاورزی را به کشاورزان سطح استان ارائه می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.