سمپاشی گروپ زنجیره‌های تولید کشاورزی در اردبیل قطع شده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، ارژنگ عزیزی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اضافه کرد: این موضوع که برخی از دامپروران روستایی اذعان می‌کنند که قادر به فروش شیر خود نیستند و از سوی دیگر واحدهای اقتصادی و صنعتی از عدم امکان تامین شیر مورد نیاز خود سخن می‌گویند، تایید کننده قطع شدن زنجیره تولید در بخش کشاورزی است.

وی افزود: نیازمند وصل کردن زنجیره تولید به همدیگر هستیم تا واحدهای اقتصادی و تولید کننده با برقراری ارتباط تنگاتنگ در تمامی شرایط حامی هم بوده و در تامین مواد مورد نیاز خود به مشکل برنخورند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل یادآور شد: در مقطعی از زمان کارخانه‌های قند محصولات کشاورزان را با پیش پرداخت تضمین کرده و زنجیره تولید را به مستحکم‌ترین شکل ممکن حفظ می‌کردند و با توجه به شرایط موجود در شرایط کنونی نیز نیازمند برخورداری از چنین نگاه حمایت‌آمیزی هستیم.

عزیزی ادامه داد: چنانچه زنجیره تولید به شکل مستحکمی حفظ نشود واحدهای خرد و کوچک روستایی با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهند شد و بخش خصوصی و مسئولان باید تدابیر ویژه‌ای در برپایی چنین بسترهای حمایت‌آمیزی بیاندیشند.

به گفته وی ایجاد زنجیره‌های تولید و توجه به خوشه‌های صنعتی در هم‌افزایی و رونق تولید مفید بوده و در بسیاری از کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان مورد تاکید قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها