سمپاشی گروپ سرمایه گذاری های حوزه کشاورزی در آذربایجان شرقی حمایت می شود - سمپاشی گروپ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، امروز در حاشیه بازدید از سایت کشاورزی و برخی واحدهای تولیدی و دامداری شهرستان مرند، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان و جهاد کشاورزی شهرستان مرند از هر سرمایه گذاری معقول و مطلوب در این شهرستان و استان حمایت می‌کند.

حبیب شریفیان افزود: سرمایه گذاری‌هایی که بعد از بهره برداری، منجر به رونق تولید و ایجاد اشتغال و افزایش بهره شغلی در حوزه کشاورزی شود، به جد مورد حمایت جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری و هویت دار کردن دام‌های سنگین اذعان داشت: برای جلوگیری از قاچاق دام زنده از کشور، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شیوه نامه‌ای را تنظیم کرد که در دی ماه ۹۷ در هیأت دولت تصویب و اواخر سال گذشته ابلاغ شد.

حبیب شریفیان افزود: بر اساس این شیوه نامه ۵ ماده‌ای، چنانچه دام‌های کشور بعد از یک مدت مشخص، هویت دار نشوند، مصداق کالای قاچاق محسوب می‌شوند.

گفتنی است، شهرام شفیعی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی به همراه هاشمی مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از سایت کشاورزی شهرستان مرند بازدید کردند.

همچنین شریفیان معاون بهبود تولیدات دامی، رشتچی زاده دبیر کمسیون صدور پروانه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، به همراه رحمانی مدیر جهاد کشاورزی مرند و نیک نفس بخشدار بخش مرکزی شهرستان مرند با حضور در روستای «اسداغی» از دامداری‌های غیرصنعتی فاقد پروانه این روستا همچنین دامداری‌های حومه شهرستان مرند (شهید چرمی) بازدید کرده و مسائل و مشکلات صدور پروانه آنها را بررسی کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها