سمپاشی گروپ «صدای دانه ها» از شبکه شما شنیده می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش سمپاشی گروپ به نقل از روابط عمومی برنامه، ابراهیم معماریان کارگردان برنامه «صدای دانه ها» هدف از تولید این برنامه را بیان معضلات و مشکلات فعالان صنعت کشاورزی از زبان خود فعالان این حوزه بیان کرد و گفت: ایجاد ارتباط بین کشاورزان و مسئولین مربوطه نیز از دیگر اهداف این برنامه  است.

معماریان با اشاره به اینکه «صدای دانه ها» به عنوان اولین برنامه تخصصی در این رشته در حال تولید و پخش است، اظهار کرد: این برنامه در چندین بخش شکل گرفته از جمله گفتگوی استودیویی با اساتید دانشگاهی، مسئولین و کشاورزان و شهریار ربانی مجری آن است. همچنین گفتگوی میدانی با فعالین این عرصه در نقاط مختلف ایران زمین داریم که علی اصغر صدیقی اجرای این بخش را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: یکی از خصوصیات این برنامه پرداخت تخصصی به موضوع صنعت کشاورزی شامل (کشاورزی، باغداری، شیلات، دامپروری و …) و حضور میدانی در کنار مزارع و باغ ها در سراسر کشور است و به نحوی با تولید این برنامه نوعی گردشگری کشاورزی صورت می گیرد.

کارگردان مجموعه «صدای دانه ها» گفت: معرفی کتاب های تخصصی صنعت کشاورزی، موسیقی نواحی مختلف ایران، سینمای کشاورزی، دانستنی های کشاورزی، شگفتی های کشاورزی، ترفندها، تغذیه و روانشناسی روستا و حواشی صنعت کشاورزی و … از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه «صدای دانه ها» به تهیه کنندگی علی اصغر صدیقی، کارگردانی ابراهیم معماریان، تدوین سعید طلایی و با اجرای شهریار ربانی و علی اصغر صدیقی، روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۲۱ پخش می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.