سمپاشی گروپ طرح ساماندهی وضعیت کشاورزی هفته آینده بررسی می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی اظهار داشت: وضعیت کشاورزان به فلاکت رسیده است و وزارت جهاد کشاورزی اختیار ندارد و بخشی از اختیارات این وزارتخانه به وزارت صمت داده شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت وزیر ندارد و کسی هم که سرپرست این وزارتخانه شده است، اصلاً علاقه و انگیزه‌ای ندارد که وزیر شود و بنده چند سوال از وی پرسیدم اما اصلاً اطلاع نداشت.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خاوازی وزیر بسیار خوبی است اما اختیارات لازم را ندارد و باید تدابیری اتخاذ شود تا مشکلات بخش کشاورزی حل و فصل شود.

مطهری در ادامه جلسه گفت: جمعی از نمایندگان بیش از ۲۰ روز است که طرح استیضاح وزیر کشور را تحویل هیئت رئیسه داده اند اما محمدجواد کولیوند معاون پارلمانی وزارت کشور به نوعی کارچاق کن وزارت کشور شده و از نمایندگان تقاضا می‌کند امضاهای خود را پس بگیرند.

وی گفت: اگر قرار است کولیوند کارچاق کنی کند، تقاضای بنده آن است که دیگر وی را در مجلس شورای اسلامی راه ندهید.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: طرحی دو فوریتی برای ساماندهی بخش کشاورزی و بهبود وضعیت کشاورزان آماده شده است که ان شاء الله در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.