سمپاشی گروپ ظرفیت تولید حوزه صنایع تبدیلی در زنجان بیش از ۷۱۰ هزار تن است - سمپاشی گروپ

حسین جعفری  در گفتگو با خبرنگار مهر به توسعه صنایع تبدیلی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در بحث صنایع تبدیلی اولویت سازمان تنوع‌بخشی به فرآورده‌های غذایی در سطوح مختلف است. 

وی به مشکلات و چالش های صنایع تبدیلی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: متأسفانه فرآوری‌های ما به سمت و سوی خاصی می‌رود و در بحث زیتون فرآوری تنها مختص استخراج روغن‌زیتون است که می‌توان فرآوری‌های زیادی را ایجاد کرد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امسال به یکی از تولیدکنندگان زیتون در استان زنجان تسهیلات پرداخت شد تا کارخانه تولید صنایع جانبی فرآوردهای روغن‌زیتون را احداث کند که این واحد اولین کارخانه در سطح کشور است. 

جعفری تأکید کرد: ۲۷ ماده از تفاله زیتون به‌دست می‌آید و ما در این کارخانه این تعداد ماده را تولید خواهیم کرد و اولویت سازمان تنوع‌بخشی به فرآوردهای غذایی است. 

وی بابیان اینکه دانشگاه زنجان باید همکاری لازم را با سازمان جهاد کشاورزی داشته باشد، ابراز کرد: دانشگاه زنجان باید ایده‌های جدیدی به سرمایه‌گذاران در بخش صنایع تبدیلی بدهد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: متأسفانه در بخش تولید صنایع جانبی فرآوردهای غذایی در استان زنجان آن طور که باید کارهای خوبی انجام گرفته است. 

جعفری تصریح کرد: امسال ظرفیت تولید صنایع تبدیلی در استان زنجان بیش از ۷۱۰ هزار تن است که توسعه تولید صنایع تبدیلی در استان در افزایش بهره‌وری تولیدات مؤثر است. 

وی گفت: با فرآوری محصولات کشاورزی از هدر رفت بیش از ۱۱۰ هزار تن محصول کشاورزی جلوگیری می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها