سمپاشی گروپ لزوم بخشودگی سودهای بانکی و جرایم دیرکرد تسهیلات کشاورزان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود تنگستانی عصر جمعه در نشست کشاورزان آبدان با نماینده جنوب استان در مجلس اظهار داشت: متاسفانه در سال زراعی سال گذشته کشاورزان آبدانی خسارات زیادی بر اثر سیلاب دیده‌اند که نیاز است نماینده مردم در مجلس به جد پیگیر مشکلات کشاورزان در مرکز باشد.

وی از نماینده مردم خواست تا مکاتباتی با مدیران عامل بانک‌های کشور در خصوص مهلت دادن به کشاورزان این منطقه برای پرداخت وام‌های خود و تسهیلات و همچنین پرداخت بابت خرید تضمینی گوجه فرنگی از کشاورزان توسط دولت در سال گذشته باشد.

تنگستانی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان منطقه آبدان این است که پیگیری و رایزنی با مدیران عامل بانک‌های کشور به بانک‌های استان برای مهلت دادن به کشاورزان خسارت دیده به مدت سه سال باشند.

بخشدار آبدان ضمن تشکر از پیگیری‌های سال گذشته فرماندار شهرستان دیر بیان داشت: یکی از درخواست‌های کشاورزان بخشودگی جرایم دیرکرد و سود بانک‌ها و همچنین پرداخت فوری خسارات ناشی از سیل زمستان گذشته شد.

آبدان به عنوان قطب تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل استان بوشهر و کشور به شمار می‌رود که قریب به ۹۰ درصد مردم منطقه آبدان به کار کشاورزی مشغول هستند و از این طریق امرار و معاش می‌کنند و هر ساله در فصل برداشت، این قشر دغدغه فروش محصول دارند.

متاسفانه فصل برداشت چیزی عاید کشاورز نمی‌شود و سودها فقط در جیب دلالان می‌رود و نیاز است که مسئولان از همین الان به فکر کشاورز و فروش محصول باشد.

در سال‌های گذشته کشاورزان با گرفتن وام از بانک‌ها و مخارج سنگین متاسفانه خیلی‌ از کشاورزان خانه نشین شدند و هنوز هم توان پرداخت وام خود را ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها