سمپاشی گروپ لوله گستر گلپایگان؛ تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری - سمپاشی گروپ

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت لوله گستر گلپایگان، یکی از برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری در گلپایگان بوده که از سال ۱۳۷۲ تأسیس و به کمک متخصصین زبده خود انواع لوله و اتصالات (لوله پی‌وی‌سی و لوله پلی‌اتیلن) را در سایزهای مختلف و با تنوع بالا، تولید و به بازار ایران و کشورهای همجوار عرضه می‌کند.

تولیدات شرکت لوله گستر گلپایگان که بیش از ۲۰۰ نوع محصول است به طور کلی در دو بخش صنعت ساختمان و کشاورزی بیشترین کاربرد را دارد.

این شرکت اولین دارنده گواهینامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۱۵ در ایران است که ضمن دارا بودن ۷ استاندارد ملی و ۶ گواهینامه بین‌المللی از معدود شرکت‌های دارنده رتبه A کیفیت در صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن و یو پی وی سی (لوله پلیکا) در گلپایگان و کل کشور است.

لوله گستر گلپایگان با بیش از ۲۵ سال سابقه تولید محصولات پلیمری، جز بهترین تامین‌کنندگان شرکت‌های دولتی و خصوصی محسوب می‌شود.

این گروه صنعتی با ظرفیت تولیدی بالغ بر ۱۵ هزارتن محصولات لوله و اتصالات پلیکا و پلی اتیلن در سال و با تکیه بر دانش و توان فنی نیروهای مجرب توانسته است یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای پلیمری در کشور شود.

دفتر مرکزی این شرکت در تهران، سعادت آباد، بلوار دریا بوده و کارخانه در شهرک صنعتی گلپایگان، خیابان تلاش واقع شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۱۵۷۹۹۹ تماس گرفته و یا به وب‌سایت رسمی شرکت لوله گستر گلپایگان (Loolegostar Golpayegan Manufacturer of U-PVC Pipe and Fittings and PE Pipes) مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها