سمپاشی گروپ مشکلات بخش کشاورزی جنوب کرمان به صورت ویژه دیده شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حمزه ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد نشان از برنامه ریزی دقیق دشمن برای آسیب زدن به سرمایه اجتماعی کشور است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آراء و نظر مردم است، دشمن هم در دنیا زیاد داریم و تنها چیزی که نظام را سرپا نگه داشته حمایت های مردمی از این نظام است.

حمزه گفت: کارهای که ترامپ انجام می دهد در جهت فاصله انداختن بین دولتمردان، مسئولان و مردم است.

وی بیان داشت: در جنوب استان در زمینه چاه های آب کشاورزی و استفاده از تسهیلات کشاورزی مشکل وجود دارد.

حمزه افزود: یکی دیگر از مشکلات جنوب استان در زمینه سرخانه است؛ گفته می شود که سردخانه در منطقه اشباع شده و مجوز راه اندازی سردخانه جدید داده نمی شود و این در حالیست که در جنوب مشکل اصلی ما این است که تعداد سردخانه برای تولیدات کشاورزی کافی نیست.

وی با تاکید بر لزوم صدور مجوز برای احداث مرغداری بیان کرد: در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان تنها یک واحد مرغداری ۲۰ هزارتایی موجود است.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان ادامه داد: کار اصلی مردم جنوب استان کرمان دامدار و کشاورزی است و باید شرایط ویژه برای جنوب استان در این زمینه ها دیده شود.

وی مسئله تامین سوخت چاه های فرم شماره یک را از دیگر مشکلات این منطقه برشمرد و گفت: قریب ۵۰ درصد چاههای جنوب استان کرمان فرم شماره یک است.

حمزه تصریح کرد: علیرغم اینکه شورای تامین مصوب کرده اما هنوز سوخت این نوع چاه ها تامین نمی شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها