سمپاشی گروپ پرداخت ۹۱ درصد مطالبات کشاورزان اصفهانی از خرید تضمینی گندم - سمپاشی گروپ

پیمان فیروز نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان اصفهان اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی استان اصفهان در چهل و پنج مرکز، اقدام به خرید تضمینی بالغ بر ۹۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان اصفهان کرده است.

وی افزود: خرید تضمینی گندم از تاریخ ششم خردادماه از مرکز خرید مهاباد شهرستان اردستان آغاز و هنوز ادامه دارد و بیش از ۹۲ درصد آن تحویل سیلوهای استان اصفهان شده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ دو هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال معادل ۹۱ درصد از طلب کشاورزان بابت گندم پرداخت شده است، تصریح کرد: عملیات خرید گندم هم اکنون در ۲۰ مرکز از شهرستان‌های غرب استان اصفهان در حال انجام است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

خرید هزار و ۸۰۰ تن کلزا از کشاورزان اصفهانی

وی بیان داشت: با انعقاد قرارداد خرید دانه‌های روغنی با اداره کل غله استان از اواخر خرداد ماه در ۴ مرکز خرید استان خریدکلزا از کشاورزان آغاز و تاکنون مقدار هزار و ۸۰۰ تن از محصول کشاورزان جمع آوری و تحویل شرکت بازرگانی دولتی شده است؛ دو مرکز خرید گلرنگ در شهرستانهای اصفهان و مبارکه آماده خرید تضمینی این محصول از کشاورزان است.

خرید توافقی گوجه فرنگی از کشاورزان

فیروزنیا اشاره‌ای هم به پرداخت کامل مطالبات کشاورزان بابت محصول کلزا داشت و گفت: باتوجه به پیش بینی ۵۰ هزارتن برداشت گوجه فرنگی و به منظور حمایت از تولیدکنندگان این محصول و کنترل روند کاهشی قیمت گوجه فرنگی در استان، اتحادیه تعاون روستایی شهرستان اصفهان با هماهنگی و انعقاد قرارداد با مجتمع صنایع غذایی آیدا بین‌الملل اقدام به خرید توافقی گوجه فرنگی از کشاورزان منطقه شرق اصفهان کرده و تاکنون مقدار ۸۵۰ تن محصول خرید و تحویل کارخانه آیدا کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها