سمپاشی گروپ کشاورزی ستون اصلی توسعه اقتصاد کردستان است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصرالهی زاده شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی تشکل های بخش کشاورزی استان کردستان با استاندار کردستان، اظهارداشت: بیشترین اعتبارات و حمایت های مسئولان استان کردستان در بخش کشاورزی صورت می گیرد و توسعه کشاورزی مهمترین خواسته همه مدیران است.

وی افزود: وقتی ما در حوزه راه به دنبال آسفالت و ایجاد و توسعه راه های روستایی هستیم این هم باز به حمایت از حوزه کشاورزی باز می گردد تا کشاورزان در زمان مناسب بتوانند نهاده، سموم، کود و ادوات کشاورزی خود را فراهم کنند و پس از تولید نیز محصول خود را سریعتر به بازار مصرف عرضه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: تا سال زراعی ۹۵ زمانی که کشاورزان مناطق گرمسیر محصول خود را تحویل می دادند در سامانه ثبت می شد و پول خود را دریافت می کردند و استان های سردسیر نیز به ویژه کردستان که از استان های آخر در برداشت و تحویل گندم بودند همیشه با کمبود اعتبار مواجه می شدند و پول کشاورزان نیز طول می کشید که پرداخت شود اما در راستای حمایت از آنها جلسات متعددی با مسئولان کشوری برای رفع این مشکل برگزار شد.

نصرالهی زاده یادآور شد: در سال زراعی گذشته مقرر شد پس از ثبت در سامانه تنها ۵۰ درصد پول کشاورز پرداخت شود تا زمانی که تمام کشاورزان کشور محصول خود را تحویل داده و ۵۰ درصد خود را دریافت می کنند و پس از آن ۵۰ درصد دوم پرداخت شد که خوشبختانه با این کار توانستیم کمک بسیاری به کشاورزان کردستانی کنیم.

وی خطاب به کشاورزان و تولیدکنندگان حاضر در این نشست بیان کرد: هر چه به دنبال موضوعات متفرقه باشید کار به جایی نمی رسد و به جای آن باید با ارائه راهکارهای مناسب در راستای توسعه بخش کشاورزی و رفع موانع و مشکلات این حوزه دولت را کمک کنید تا ما هم بتوانیم در مواقع نیاز به بهترین شکل شما را حمایت کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها