سمپاشی گروپ گردشگری، کشاورزی مدرن و صنعت سه حوزه توسعه ای شهرستان هشترود است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان صبح امروز سه شنبه درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان هشترود گفت: نگاه معطوف به آینده و هدف گذاری صحیح پیش شرط توسعه پایدار شهرستان است.

وی با ابراز اینکه به لحاظ اعطای رقم پرداختی برای طرح های فراگیر یا توسعه پایدار روستایی شهرستان هشترود در رتبه ۱۵ استانی از بین ۲۰ شهرستان قرار دارد و به لحاظ تحقق تعداد طرح ها از تعداد مصوب با ۱۶ درصد در مقایسه با برخی شهرستان ها که رقم تحقق طرح از مقدار مصوب ۴۰ درصد است.

وی بیان داشت: این مسئله نشان می دهد علی رغم صرف انرژی زیاد موفقیت چندانی نداشتیم.

وی از بانک ها و دستگاه های اجرایی خواست تا با انعطاف بیشتر و با دید مثبت به بحث کارآفرینی و اشتغال زایی ورود پیدا کنند .

امینیان ادامه داد: تکرار جلسات و حرف های گذشته گرهی از مشکلات مردم در بخش اشتغال را باز نخواهد کرد، لازم است دستگاه های متولی امر اشتغال به ارائه گزارش واقعی عملکرد خود بپردازند و صرف ارائه آمار کافی نیست و باید دید که در ارتقای تولید و اشتغال چه اتفاقی افتاده است!؟

وی از دستگاه های اجرایی خواست تا مجدانه پیگیر طرح هایی باشند که به کمیته استانی رفته است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای گام به گام، کارشناسانه و به دور از شتاب زدگی طرح های اشتغال موجب خواهد شد که رونق در فضای تولید و اشتغال و اقتصاد پایدار شهرستان ایجاد شده و پاسخگوی نیاز واقعی مردم باشیم و افزایش انتظارات بدون فراهم کردن زیرساخت های لازم ایجاد نشود.

فرماندار هشترود اظهار داشت: نباید آینده را در امتداد امروز ببینیم و این خطایی بسیار فاحش است چون در آن صورت  آینده مان از امروز بدتر خواهد شد، آینده بهتر و امید آفرین ابتدا با تغییر در نگرش و در ادامه با تغییر درعملکردمان اتفاق خواهد افتاد .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها