سمپاشی گروپ ۱۴ هزار تن محصول انار از باغات شهرستان طارم برداشت می شود - سمپاشی گروپ

مجتبی اسکندری در گفتگوبا خبرنگار مهر از برداشت ۱۴ هزارو ۲۴۰ تن محصول انار از باغات شهرستان طارم خبر داد و گفت: هزارو ۷۴۶ هکتار از باغات طارم به محصول انار اختصاص یافته که هزار و ۴۸۱ هکتار از آن بارده بوده است.

وی اظهار کرد: عملیات برداشت محصول انار از اواخر شهریور ماه آغاز شده است و این محصول به استانهای زنجان، قزوین ، رشت و کرج صادر می شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: براساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم امسال  ۱۴ هزار و ۲۴۰ تن محصول انار برداشت می شود که ۱۰ هزار و ۲۴۰ تن به صورت تازه خوری وارد بازار می شود و ۴ هزار تن هم برای رب انار فرآوری می شود. 

اسکندری تاکید کرد: امسال بیش از ۲۰۶ میلیارد ریال در آمد عاید انار کاران طارمی می شود و برداشت انار تا اواخر آبان ماه ادامه دارد. 

وی به نوع محصولات تولیدی انار در شهرستان طارم اشاره کرد و یاد آورشد: انار ترش، انار پوستی سیاه، دوستی،ترش محلی،پوست کدویی،زاغ و ترش جنگلی از اقلام تولیدی محصول انار در شهرستان طارم است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان طارم ابراز کرد: سرمای سال ۹۵ و گرمای سال ۹۶ خسارت ۵۰ درصدی به باغات انار شهرستان طارم وارد کرد. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها