سمپاشی گروپ ۲۰ طرح کشاورزی در مهرستان افتتاح شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان دهه مبارک فجر ٢٠ پروژه با اعتباری بیش از ٧٠ میلیارد ریال در حوزه کشاورزی با حضور احمدعلی موهبتیُ استاندار سیستان و بلوچستان در سطح شهرستان مهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار سیستان وبلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ٣٣٠ نفر ایجاد اشتغال و ٣٤٣ خانوار نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی افزود: ازاین تعداد پروژه، ١٠پروژه گلخانه‌ای در ٢٦ هزار مترمربع، ٨ پروژه مربوط به سیستم‌های نوین آبیاری در سطح ١٩٤هکتار، خط انتقال آب از سد ماشکید به شهرهای هیدوچ و سوران به طول ١١٠ کیلومتر و بهره برداری از دکل مخابراتی تلفن همراه؛ مجموع پروژه‌هایی است که مردم شهرستان مهرستان از آن بهره مند می‌شوند.

احمدعلی موهبتی بیان داشت: در ایام الله دهه فجر امسال حدود ۳۵ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان مهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: با وجود اینکه مردم شهرستان مهرستان طی بارندگی‌های اخیر دچار سیلاب بودند کمک‌های بسیار خوبی به مناطق جنوب استان ارسال کردند که این حرکت جای تقدیر است.

گفتنی، است دیدار مردمی، با حضور علما، مسئولین ادارات، دانشگاهیان و نخبگان از دیگر برنامه‌های استاندار سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان بود.

احداث بیمارستان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، استقرار باقیمانده ادارات، ارتقا محورهای مواصلاتی از جمله خواسته مردم شهرستان مهرستان از استاندار سیستان و بلوچستان بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.