سمپاشی گروپ ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش ملکی فر امروز در  رویداد جذب سرمایه در حوزه کشاورزی که به صورت آنلاین  در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تاکنون ۵ رویداد استارت اپی در سال ۹۹ در راستای جذب سرمایه این استارت آپها برگزار شده است.

وی گفت: طبق برآوردهایی که شده طرح ها به طور میانگین حدود ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان نیاز به سرمایه خطر پذیر خواهند داشت تا بتوانند طرح های خود را اجرایی کنند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفای با تاکید بر اینکه حوزه کشاورزی، یک حوزه کلیدی در کشور است، بیان کرد: حدود۵۰۰ شرکت از ۵۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت دارند که این حدود ۱۰ درصد کل شرکتهای دانش بنیان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه این رویدادها برگزار می شود که استارت آپها بتوانند جذب سرمایه کنند، بیان کرد: تزریق فناوری به این حوزه سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است که این فرآیند در صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت جهاد کشاورزی به خوبی مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری اولین رویداد دوشنبه‌های استارت اپی در حوزه سلامت گفت: نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رخ می دهد و خبر خوشی در آینده نزدیک از نتیجه برگزاری این رویداد خواهیم داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها