سمپاشی گروپ ۶۰۰ هزار هکتار از مساحت زنجان عکس برداری هوایی شده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ارائه اسناد طرح کاداستر در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه طرح کاداستر در اراضی کشاورزی جلوی سوء استفاده برخی از سودجویان را می‌گیرد، گفت: این استان رتبه خوبی در حوزه کاداستردارد.

وی اظهار کر د: استان زنجان در اجرای طرح کاداستر در سطح کشور وضعیت نخست را به خود اختصاص داده است.

استاندار زنجان، گفت: ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی تصرفی اختلافی، صدور اسناد مالکیت و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در بخش کشاورزی از اهداف مهم اجرای این طرح می‌باشد چرا که در گذشته شاهد برخی از سود جویی ها بودیم.

حقیقی تاکید کرد: شناسنامه دار کردن زمین‌های کشاورزی پشتوانه بسیار محکمی برای کشاورزان است و باید این طرح در استان به خوبی اجرا شود.

وی افزود: در استان زنجان از یک میلیون هکتار مساحت، ۶۰۰ هزار هکتار عکس برداری هوایی شده و ۲۵۰ هزار هکتار هم موضوع کاداستر انجام شده و تحویل سازمان نقشه برداری شده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه این استان در بخش کشاورزی اشتغال خوبی را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی بیش از ۳۴ درصد است.

حقیقی با بیان اینکه در سال گذشته حدود سه میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان زنجان تولید شده است، ابراز کرد: توان تولید محصولات کشاورزی در سال جاری افزایش می‌یابد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.