سمپاشی گروپ ۶۹میلیون دلار محصول کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به ظرفیت بالای تجارت خارجی محصولات کشاورزی استان، تسهیلات و حمایت های لازم برای توسعه تجارت محصولات کشاورزی در قالب ایجاد هلدینگ، شرکت های بازرگانی و زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی ارائه می شود.

وی توسعه کشت سفارشی محصول را در گروی توسعه کمی و کیفی شرکت های بازرگانی و تجاری محصولات کشاورزی دانست و گفت: ارتباط دو سویه بین بخش بازرگانی و تولید ایجاد ارزش افزوده مناسب ضروری است.

وی ادامه داد: وقتی هدف افزایش صادرات است باید موضوع افزایش تولیدات و داشتن بازرگانی قوی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد؛ در وضعیت فعلی با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های جدید به نظر می رسد صادر کنندگان هم نیاز به بازاریابی جدید دارند و حضور در بازارهای جدید صادراتی و موفقیت در این بازارها پیش شرط هایی دارد که مهم ترین آن رقابت پذیر بودن کالاهای صادراتی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: این رقابت از جهت کیفیت و قیمت، نیازمند تحقق مشوق های صادراتی است و اعمال بسته حمایت از صادرات غیرنفتی و اقدام برای اجرایی کردن برنامه های دولت با هدف تحقق اهداف از پیش تعیین شده در قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر افزایش صادرات ضروری است و در چنین شرایطی تنها تکیه به صادرات کافی نیست، بلکه باید به سمت سرمایه گذاری های مشترک روی آورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها