سمپاشی گروپ ۹۶ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین جعفری از افتتاح و بهره‌برداری از ۹۶ پروژه کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: برای این تعداد پروژه درمجموع بالغ‌بر ۹۷ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و بهره‌برداری از آن‌ها اشتغال‌زایی و تثبیت اشتغال یک هزار و ۸۰۷ نفر را به همراه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افتتاح ۵۸ پروژه آب‌وخاک و امور زیربنایی با سرمایه‌گذاری ۳۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان طی ایام‌الله دهه فجر در استان افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌ها تثبیت اشتغال یک هزار و ۵۹۴ نفر و صرفه‌جویی ۵.۳ میلیون مترمکعبی آب را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر همچنین ۲۵ پروژه در حوزه تولیدات دامی با اشتغال‌زایی ۱۱۶ نفر و سرمایه‌گذاری ۴۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید به‌طوری که با افتتاح این تعداد پروژه، سالانه ۲۲ هزار و ۴۶۵ تن به تولیدات دامی استان افزوده می‌شود.

 جعفری در ادامه از افتتاح ۷ پروژه با اشتغال‌زایی ۴۴ نفر در حوزه شیلات و آبزیان خبر داد و بیان داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۲ پروژه نیز در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان زنجان افتتاح می‌شود که اشتغال‌زایی ۳۸ نفر را به دنبال داشته و موجب افزایش ۳۲ هزار تنی تولید آب آشامیدنی بسته‌بندی و همچنین افزایش یک هزار و ۵۰۰ تنی ظرفیت ذخیره‌سازی انواع محصولات کشاورزی استان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان به افتتاح ۴ واحد گلخانه‌ای با اشتغال‌زایی ۱۵ نفر طی دهه مبارک فجر در استان اشاره کرد و تولید بالغ‌بر ۸ میلیون اصله نشاء گوجه‌فرنگی و ۳۸۳ تن افزایش تولید سبزی و صیفی را از آثار افتتاح این تعداد پروژه گلخانه‌ای برشمرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها