سمپاشی گروپ احداث محور مواصلاتی خلخال به طارم عامل مهم برای توسعه منطقه است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، علی وقف چی شامگاه پنجشنبه در جشنواره گیلاس در شهرستان طارم، بر توسعه مناطق مختلف استان زنجان تاکید کردو افزود: اگر معتقد به توسعه هستیم باید تلاش کنید و با هم تعامل و همدلی داشته باشیم  و در اقتصاد امروز دنیا همین است.

وی اظهار کرد: در جهان امروز سعی بر تمرکز تولید است و هر کشوری که بیشترین تولید را داشته باشد حرف نخست را می‎زند و اگر زمین های دیگر هم مثل تولید سیر پرداخته شود، محدودیت به توسعه تبدیل می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در زمینه سؤال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه این موضوع تبدیل به شبهه‎ای برای برخی شده است،گفت: به خود می‎بالم به عنوان یک ایرانی و طارمی این جرأت را داشته‎ام که از حقوق ۱۰ میلیون نفر در کشور دفاع کنم و حق ما این است که از حق مردم دفاع کنیم و این به معنی مخالفت با رئیس جمهور نیست و نباید با دیدن مشکلاتی چشمان خود را بر روی مسائل ببندیم.

وقف چی تاکید کرد: تلاش داریم، در سریع‎ترین زمان، مسیرهای ارتباطی موجود در شهرستان طارم ارتقا یابد و دنبال کردن طرح جامع حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی در مجلس  شورای اسلامی از دیگر اقداماتی است، که مطرح است چرا که این هنرمندان در اقتصاد کشور بسیار تاثیر گذارهستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت موجود اجرای پروژه راه مواصلاتی خلخال به طارم اشاره کرد و گفت: احداث راه مواصلاتی خلخال به طارم رگ حیاتی مهم برای استان زنجان محسوب می‎شود.

وقف چی افزود: اعتبارات طرح راه مواصلاتی طارم به خلخال سه برابر شده است و  ۵۰ میلیارد تومان هم در قالب اوراق قرضه و … درخواست شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با راه‎اندازی محور طارم به خلخال ۱۸۰ کیلومتر از مسیر استان‎های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به شمال کوتاه‎تر می‎شود، افزود: با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان، راهگشایی مسیر آغاز خواهد شد.

وی گفت: بحث فرش شناسنامه و هویت یک ایرانی است و برای کسانی که با هر گره خود سربلندی کشور را رقم می زنند دفاع کنیم و در مجلس همه جوانب را در نظر داریم و از کسانی که عمرشان  را صنایع دستی می گذارند حمایت شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  برخی‌ها به عملکرد نمایندگان در خصوص مالیات نقد دارند که در مجلس چه اقدامی می‎کنند، اما باید جانب انصاف هم رعایت شود و مالیات  پیش بینی شده برای استان زنجان در سال ۹۶ حدود ۲۸.۵ درصد  و در سال گذشته ۲۰ درصد بود که بنده با دفاعی که در مجلس کردم این رقم به ۹ درصد رسید.

وف چی گفت: کاهش میزان مالیات پیش‎بینی شده برای استان زنجان تا ۹ درصد از مهم‏‎ترین اقدامات بود که حداقل حدود ۱۴۰ میلیارد تومان صرفه جویی شد و در جیب مردم ماند و این کاهش میزان مالیات، بستری برای سال‎های آینده می‎شود و هرگز بر پایه ۲۵ و ۲۰ درصد برای استان مالیات نخواهد شد.

وی ابراز کرد:اعتبار عمرانی پیش‎بینی شده برای شهرستان زنجان ۹۰ میلیارد تومان و برای شهرستان طارم کمتر از ۵۰ میلیارد تومان است، با کاهش میزان مالیات، به اندازه اعتبار عمرانی دو شهرستان صرفه‎جویی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها