سمپاشی گروپ احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در پیشوا یک ضرورت است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست شورای کشاورزی شهرستان پیشوا با تاکید بر ضرورت استفاده از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای رونق تولید از ایجاد تشکل‌های کشاورزی در پیشوا خبر داد.

عباسی افزود: سخت گیری در حوزه تولید بدون تعیین مسیر و تأمین امکانات و تسهیلات در واقع در تنگنا قرار دادن تولیدگر است و برای تحقق عملی شعار «جهش تولید» باید راهکارهای لازم را جهت هموار کردن مسیر تولید اتخاذ و قانون را به نفع تولیدکننده تفسیر کرد.

وی بیان داشت: تکلیف قانونی، اداری، شرعی و ملی ما است تا برای رونق اقتصاد و اشتغال منطقه، گره‌ای از کار تولیدکننده باز کنیم و مدیران باید برای حمایت از تولیدکننده ریسک پذیر باشند و از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای رونق تولید استفاده کنند.

فرماندار پیشوا بیان داشت: پتانسیل‌های کشاورزی در شهرستان پیشوا بسیار قوی است و بستر و آمادگی لازم برای ایجاد تشکل‌های کشاورزی به منظور توسعه و رونق بیشتر این بخش وجود دارد.

عباسی ایجاد و تقویت تشکل‌های کشاورزی را موجب توان افزایی کشاورزان، افزایش بهره وری، ارتقای کیفی و کمی و رونق صادرات محصولات کشاورزی دانست و عنوان داشت: ظرفیت‌های کشاورزی پیشوا و نقش این حوزه در اقتصاد، ضرورت احداث هر چه سریع‌تر پایانه صادراتی محصولات کشاورزی را می‌طلبد که نیازمند استفاده از ظرفیت خود کشاورزان و دخیل نمودن آنان در اجرای این پروژه است.

وی گفت: شهرستان پیشوا پیشتاز توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در استان تهران و کشور است و ادامه و تقویت این روند جز سیاست‌ها و برنامه‌های ما در حوزه کشاورزی است.
 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها