سمپاشی گروپ احداث ۱۱ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در کرمانشاه - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال کریمی زند اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۱۱ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در استان کرمانشاه احداث و به مرحله بهره برداری رسیده است که این واحدها ظرفیت اسمی سالانه بالغ بر ۷۶ هزار تن را دارا بوده و جهت احداث آنها۶۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی افزود: این واحدها در زمینه فرآوری و بسته‌بندی سبزیجات و خشکبار، بسته‌بندی حبوبات، سورتینگ و بسته‌بندی میوه و صیفی‌جات، سردخانه و سیلوی ذخیره گندم فعالیت می کنند.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون  تعداد ۸۷ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی کشاورزی صادر شده است، گفت: مجموع ظرفیت اسمی این جوازهای صادرشده بیش از ۴۹۹ هزارتن می باشد.

وی با بیان اینکه در صورت احداث و راه‌اندازی ۹۲۹ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد می شود، گفت: در حال حاضر ۴۴ طرح صنایع تبدیلی در سطح استان در دست احداث است که سرمایه‌گذاری ثابت این طرح‌ها  ۱۲۴ میلیارد تومان است.

کریمی زند با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین ۱۰ تا ۹۰ در صد است، افزود: این طرح‌ها پس از تکمیل و بهره برداری حدود ۴۴۳ هزار تن ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان را افزایش و ۶۸۲ نفر نیز اشتغالزایی خواهد داشت.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها