سمپاشی گروپ اختصاص ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان کرمانشاهی - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید خدادوست اظهار داشت: امروزه یکی از راه های توسعه بخش کشاورزی استفاده از ماشین‌های کشاورزی با فناوریهای روز دنیاست.

وی با اشاره به اینکه در توسعه فناوریهای مکانیزه کشاورزی جزء استانهای پیشرو هستیم افزود: با پرداخت تسهیلات فوق  ۳۴۵ دستگاه انواع تراکتور، ۳۸۸ دستگاه انواع ادوات دنباله بند و ۱۸دستگاه کمباین توسط متقاضیان خرداری شده است.

رئیس اداره فناوریهای مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه و نوسازی ماشین های کشاورزی باعث شده کشاورزی ما به سمت کشاورزی مکانیزه و علمی حرکت کند تصریح کرد: ضریب مکانیزاسیون استان تا پایان سال ۹۶ به یک و هفت دهم رسیده است که نشان می دهد در تحقق برنامه ابلاغی به اهدافمان رسیده ایم و پیشتاز در روند توسعه مکانیزاسیون استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ از منابع مختلف بانکی تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده اضافه کرد: این تسهیلات از منابع خط ۶ مکانیزاسیون و اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانکها می باشد که از این جمله می توان به بانک کشاورزی و بانک سینا اشاره کرد.

خدادوست سود تسهیلات مکانیزاسیون از محل صندوق توسعه ملی را ۱۲ و نیم درصد و سود تسهیلات خط ۶ مکانیزاسیون را ۱۵ درصد بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به نظارت بر امر برداشت غلات و کلزا توسط ۷۰ اکیپ تصریح کرد: نظارت ها باعث شد ضایعات تولید تا حد زیادی کاهش یافته و تولیدات کشاورزان ضایع نگردد.

رئیس اداره فناوریهای مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر نیز کارشناسان مکانیزاسیون، مشغول نظارت بر فعالیت بذرکار ها و تنظیم آنها جهت کشت مطلوب غلات در کشت پائیزه هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها