سمپاشی گروپ اشتغال ۱۰۹ هزار نفر در بخش کشاورزی در شهرستان‌های جهرم و خفر - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوکار ظهر دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران جهرم اظهار داشت: حوزه کشاورزی در شهرستان بسیار بزرگ و گسترده است و جهرم در این حوزه بسیار موفق و فعال بوده است.

وی افزود: اقدامات خوبی در بحث صنایع تبدیلی، زراعت، طیور و دام، مرکبات و … در شهرستان جهرم صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با بیان اینکه در بخش کشاورزی، محصولات باغی، مرکبات، سورتینگ مرکبات، تولید خرما و ماهی گرمابی در رتبه اول استان قرار داریم، بیان کرد: همچنین در بخش تولید عسل و تخم مرغ جهرم در رتبه دوم استان قرار دارد.

جوکار گفت: ۱۰۹ هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان جهرم و خفر در حوزه کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کود شیمیایی برای کشاورزان تأمین شده و در حال توزیع بین کشاورزان شهرستان هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم بیان کرد: نرسیدن نهاده‌ها و نبود ارز کافی موجب نوسان قیمت مرغ و گوشت شد و حتی برخی از مرغداران ضرر کردند که در حال برطرف کردن مشکل کمبود و نهاده‌های دامی مرغداران هستیم.

جوکار افزود: افزایش هزینه تولید هم موجب افزایش قیمت نرخ مرغ شده بود و اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش برای اخذ نهاده‌های دامی برای مرغداران، به زودی کاهش متعادل شدن قیمت مرغ و تخم مرغ در شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمام باغ شهرهای شهرستان از لحاظ قانونی غیر مجاز هستند و امور اراضی در حال پیگیری برای رفع مشکل این قضیه خواهد بود، اعلام کرد: چند حکم در خصوص باغ شهری‌های غیر مجاز صادر شده و به زودی پس از رأی صادره از دادگاه تجدید نظر شاهد مراحل قانونی تخریب آنان خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها