سمپاشی گروپ افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مدیریت شده - سمپاشی گروپ

نوربخش حاتمی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۴۵ صندوق از صندوق‌های اعتبارات خرد زنان استان محصولات خود را عرضه کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در اختیار تولیدکنندگان و کشاورزان کرمانشاهی قرار گرفته تا محصولات و فرآورده‌های کشاورزی تولید شده به روش سالم را در این نمایشگاه عرضه کنند.

این مسئول هدف از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مدیریت شده و دارای گواهی کشاورزی را ترغیب شهروندان به استفاده از محصولات کشاورزی سالم بیان کرد و گفت: در این نمایشگاه ۵ محصول دارای استاندارد ملی هستند.

حاتمی بیان داشت: از ۴۰ محصول استاندارد و سالم در کشور ۵ محصول استان از جمله زیتون، سیب، آلبالو، انار و آفتابگردان موفق به دریافت نشان محصول سالم شدند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه سال‌جاری در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پذیرای علاقه‌مندان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امیدواریم این نمایشگاه زمینه ساز توسعه هر چه بیشتر صندوق‌ها شود و این صندوق با هدف توانمند ساز زنان جامعه روستایی و استفاده از منابع و بهره وری بیشتر تشکیل شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها