سمپاشی گروپ افزایش خروجی زاینده رود برای تامین نیاز آبی کشاورزی شرق اصفهان - سمپاشی گروپ

حسین محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری و مطالبه کشاورزان و تلاش مسئولان اجرایی، سیاسی، قضائی، انتظامی، صنف کشاورزی و شورای میراب‌ها، امروز سه شنبه دهم تیرماه آب برای کشت تابستانه شرق اصفهان افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش نیاز شرب و بهداشت و پیشتازی کشاورزان اصفهان در اجرای اصلاح الگوی کشت و استفاده بهینه از آب و خاک، مقدار و نوع و کیفیت کشت و کار مدیریت خواهند شد.

محمدرضایی با تاکید بر ضرورت کمک مسئولان امر در راستای به ثمر رسیدن کشت تابستانه کشاورزان با این آب، گفت: شرکت آب منطقه‌ای با همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی و با همراهی و کمک صنف کشاورزی و تیم ساماندهی زاینده رود باید برای حفظ و حراست و جلو گیری از برداشت‌های بی رویه و غیر قانونی جهت رساندن آب به شرق اصفهان قاطعانه اقدام و عمل کنند.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کشاورزان باید استفاده بهینه از این آب گران‌بها داشته باشند، افزود: سازمان جهاد کشاورزی باید برای هرچه بهتر شدن کشت تابستانه نهاده‌های کشاورزی را سریعاً به دست کشاورزان برساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها