سمپاشی گروپ البرز در تولید گندم باکیفیت رتبه نخست کشور را دارد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تاجدینی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید استاندار البرز از یکی از شرکت‌های تولید غلات شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه باید از اُفت خاصیت گندم جلوگیری شود، اظهار کرد: اُفت غیرمفید گندم موجب کاهش خاصیت نان می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کرج بابیان اینکه باید کیفیت گندم را از کشت مدیریت کنیم، عنوان کرد: اولین مرحله مدیریت گندم مبارزه با آفاتی است که اثر سوء دارد و باعث کاهش کیفیت گندم می‌شود.

وی با تأکید بر فعالیت ۷۰۰ کشاورز گندم‌کار در استان البرز، گفت: جهاد کشاورزی استان با برگزاری دوره‌های آموزشی برای کشاورزان گندم کاران درصدد بالا برن کیفت گندم است.

تاجدینی با تأکید بر کیفیت بالای گندم در استان البرز، گفت: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های جهاد کشاورزی موجب شد گندم باکیفیتی را در سال جاری تحویل بازار دهیم.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی از ابتدای کشت گندم تا پایان چرخه برداشت کارشناسانی را به‌صورت دوره‌ای به مزارع اعزام می‌کند تا در هرکدام از مراحل تولید مشکلی ایجاد شد به‌سرعت مرتفع شود و به کیفیت گندم آسیبی نرسد.

مدیر جهاد کشاورزی البرز با اشاره به رشد چشمگیر البرز در تولید گندم، گفت: کارشناسان ضمن توجه ویژه به تولید گندم باعث شده‌اند تا البرز رتبه نخست کشوری را در تولید و نگهداری گندم به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به مزارع کم گندم در استان البرز گفت: خوشبختانه با توجه به انجام مطالعات حوزه کشاورزی توانسته‌ایم  در تولید گندم باکیفیت رتبه نخست کشوری را به دست آوریم.

تاجدینی در بخش دیگری با پیش‌بینی تولید بیش از هزار تن گندم در سطح البرز، گفت: خوشبختانه بیشتر این پیش‌بینی تاکنون محقق شده است و این نشان از رشد بالای تولید گندم نسبت به سال گذشته دارد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج برنامه‌ریزی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان با محوریت آموزش در راستای تولید گندم باکیفیت است.

وی مهم‌ترین رویکرد سال جاری جهاد کشاورزی کرج را تولید گندم مرغوب و باکیفیت اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که استان توانسته به جایگاه خوبی در این حوزه برسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها