سمپاشی گروپ برق مشترکان کشاورزی همکار در برنامه‌های کاهش پیک بار رایگان است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان گفت: چاه‌های آب کشاورزی، سهم قابل توجهی در مصرف انرژی برق و شکل گیری پیک بار استان داشته و نقش چشمگیری در برنامه‌های پیک سایی تابستان ایفا می‌کنند.

وی افزود: این شرکت در حال حاضر ۶۶۳ هزار مشترک برق دارد که به آنان خدمات ارائه می‌کند، از این مجموع تعداد ۱۰ هزار و ۴۹۴ اشتراک مربوط به چاه‌های آب کشاورزی هستند که ۲۵ درصد سهم مصرف انرژی استان را به خود اختصاص می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به برنامه‌های تشویقی مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی، ادامه داد: مشترکین کشاورزی همکار که در ایام پیک بار تابستان (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) از ساعت ۱۳ تا ۱۷ از برق استفاده نکنند، علاوه بر اینکه هزینه برق مصرفی آن‌ها در سایر ساعات شبانه روز به صورت رایگان محاسبه خواهد شد، مشمول دریافت پاداش‌های تشویقی براساس دستورالعمل‌های وزارت نیرو خواهند شد.

لهونیان یادآور شد: علاوه بر طرح فوق، آن دسته از مشترکین کشاورزی که برای کل ۲۴ ساعت شبانه روز و در طول هفت شبانه روز (متوالی و غیر متوالی) در فاصله زمانی یک ماه هیچگونه مصرفی نداشته باشند، هزینه برق مصرفی مابقی ایام ماه فوق نیز (۲۴ روز) به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای طرح «فهام» (فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی) این شرکت تاکنون نزدیک به پنج هزار دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب کشاورزی استان با هدف اجرا برنامه‌های مدیریت مصرف و قرائت از راه دور، نصب کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه در برنامه کاهش اوج بار تابستان سال جاری، برای بخش کشاورزی ۲۳٫۵ مگاوات از سوی شرکت توانیر برای استان پیش بینی شده است، گفت: در سال گذشته هزار و ۹۰۲ مشترک کشاورزی با این شرکت در مدیریت مصرف برق همکاری داشته و جمعاً بالغ بر ۷۳۲ میلیون تومان پاداش مشارکت، از طریق بستانکار کردن صورت حساب برق مصرفی آنان، اعمال شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.