سمپاشی گروپ برند سازی محصولات کشاورزی در استان زنجان ضروری است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عسگری شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از کشاورزان نمونه استان زنجان در سالن زیتون جهاد کشاورزی استان زنجان، به توسعه صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در استان زنجان محصولات کشاورزی باکیفیت و ارگانیک در استان تولید می‌شود.

وی بر برند سازی محصولات کشاورزی در استان زنجان تأکید کرد و گفت: توجه به این امر مهم باعث عرضه بهتر محصولات کشاورزی می‌شود و توجه به این امر مهم ضروری است.

فرماندار زنجان گفت: توجه به برند سازی محصولات سازی محصولات کشاورزی باعث توسعه صادرات تولیدات کشاورزی می‌باشد و این امر مهم توسعه اقتصاد استان خود را به خوبی نشان می‌دهد.

عسگری ابراز کرد: باید به برند سازی محصولات کشاورزی توجه ویژه داشته باشیم و تشکل‌های اقتصادی در این زمینه می‌توانند اقدامات و همکاری خوبی را داشته باشند.

وی افزود: خدمت به مردم یک فرصت بسیار مهم برای مسئولان است بنابراین صادقانه به مردم باید خدمت کنند و فراهم کردن امکانات در سطح روستاها یکی از مهم‌ترین بسترهای توسعه  است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: خوشبختانه وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات خوبی را به کشاورزان می‌دهد بنابراین آموزش بهره‌برداران مورد توجه قرار گیرد تا تولیدات با کیفیت به بازار عرضه و صادر شود.

عسگری گفت: طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به  صادرات محصولات کشاورزی شده و باید بر این امر اذعان داشت که بسته‌بندی محصولات کشاورزی در بحث توسعه صادرات تولیدات کشاورزی بسیار مؤثر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها