سمپاشی گروپ برگزاری جشنواره ها باعث معرفی ظرفیت‎های گردشگری طارم می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره گیلاس در شهرستان طارم، افزود: سه جشنواره برای شهرستان طارم در استان زنجان به تصویب رسیده است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‎های زیادی در حوزه گردشگری در کشور وجود دارد و متاسفانه تاکنون نتوانسته‎ایم، از این ظرفیت مهم بهره کافی را ببریم.

فرماندار طارم گفت: امروزه اقتصاد گردشگری به عنوان یکی از بهترین صنایع که می‎تواند تحول اساسی در اقتصاد ایجاد کند و این صنعت، می‎تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش فقر و بیکاری داشته باشد.

باقری تاکید کرد: شهرستان طارم دارای ظرفیت‎های بالایی در زمینه گردشگری است که باید به آن پرداخته شود و با نگاه علمی جایگاه گردشگری در شهرستان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی با اشاره به برگزاری سه جشنواره در طارم، افزود: این سه جشنواره شامل جشنواره‎های سیر، گیلاس و زیتون است واین برنامه‎ها در راستای معرفی و شناساندن شهرستان طارم اقدام خوبی است.

فرماندار شهرستان طارم  تصریح کرد: برگزاری جشنواره در شهرستان طارم موجب معرفی ظرفیت‎های گردشگری مغفول می شود و صنعت گردشگری، متنوع‎ترین و بزرگ‎ترین صنایع در جهان است و در ایجاد اشتغال و اقتصاد موثر است.

باقری افزود: صنعت گردشگری به عنوان موتور توسعه در اقتصاد است و به دلیل اهمیت و نقشی که در توسعه و رشد جوامع دارد، توجهات زیادی به آن به ویژه در رونق اقتصادی شده است.

وی یاد آورشد: در حال حاضر در دنیا پس از صنایعی چون نفت و خودروسازی، صنعت گردشگری جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 6 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها