سمپاشی گروپ بهره گیری بهینه از بودجه تخصیصی برای توسعه آبیاری نوین ضروری است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی جوادی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در زمینه تولید گندم به خودکفایی رسیده ایم و مازاد تولیدمان را به سایر کشورها صادر می کنیم و با درنظر داشتن شرایط حاکم در راستای توسعه کشت گلخانه ای گام های موثری برداشته ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی به سبب آلودگی هایی که دارد باید بکوشد تا در حوزه کشاورزی و رفع آلودگی تلاشی مضاعف داشته باشد.

جوادی تصریح کرد: در راستای توسعه منابع انسانی در دولت های یازدهم و دوازدهم اقدامات مطلوبی به انجام رسیده و با تمام محدودیت های بودجه کشور و عدم نقدینگی ۱۰هزار نفر از مهندسان ناظر به حوزه کشاورزی اضافه شده اند که این ظرفیت در هیچ یک از بخش های خدمات و صنعت به کار گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در راستای جوان سازی مدیران سند توسعه جانشین پروری و یا شایسته سالاری به تصویب و اجرا رسیده است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربه گذشتگان و بهره مندی از انرژی و انگیزه جوانان به توسعه بخش کشاورزی بپردازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: در اجرای برنامه سند توسعه کشاورزی، استان مرکزی نسبت به سال های گذشته تلاش مضاعفی داشته و همواره باید در این زمینه به حمایت زیربخش ها، تشکل هایی اعم از نظام مهندسی، گروه های صنفی، کارگروه ها و به حمایت از سرمایه گذاران حوزه کشاورزی بپردازند.

جوادی بیان کرد: امیدواریم که مدیران حوزه کشاورزی در استان مرکزی بتوانند با همکاری جامعه دانشگاهی و جامعه علمی عملکرد موفق تری ارائه دهند و استانی موفق و سرافراز در حوزه کشاورزی تلقی شود.

وی ابراز داشت: استان یزد توانسته با میانگین بارندگی ۴۵ میلی متر توسعه بسیار خوبی در عرصه کشت گلخانه ای داشته باشد که پیشنهاد می دهیم مدیران استان مرکزی بازدیدی میدانی از این مراکز به عمل آورند تا با بهره وری بهینه از منابع آبی و بارندگی های استان مرکزی بتوانند گامی موثر در عرصه توسعه کشت گلخانه ای بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: متاسفانه چند دستگاه دولتی اعم از جهاد کشاورزی، محیط زیست، آموزش و پرورش و غیره هستند که نسبت به سایر دستگاه ها اختلاف حقوق و مزایا دارند که دولت در نظر دارد این شکاف ۶۰ درصدی پرداخت مزایا را به صورت سه مرحله افزایش ۲۰درصدی جبران کند تا همه در یک شرایط متناسب حقوق و مزایا دریافت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها