سمپاشی گروپ بیش از ۸ هزار هکتار تاکستان در شهرستان ابهر وجود دارد - سمپاشی گروپ

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در شهرستان ابهر بیش از ۸ هزار هکتار تاکستان وجود دارد که پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر آبغوره دراین شهرستان تولید شود. 

وی اظهار کرد: در این میان از فروش غوره بیش از ۵ میلیارد تومان عاید کشاورزان ابهری می شود و غوره این شهرستان علاوه بر تامین نیاز استان به استانهای دیگر هم صادر می شود. 

مدیر جهاد کشاورزی ابهر گفت:  انگور در دو شهرستان ابهر و خرمدره  برداشت می شود و زنجان دومین استان تولید کننده انگور در سطح کشور است و تنظیم بازار و زمینه سازی برای فروش محصول و ارایه آموزش های لازم از عمده انتظارات و درخواست های تولید کنندگان انگور استان است. 

محمدی تاکید کرد: درشهرستان ابهر بخش کشاورزی سهم خوبی را در اقتصاد دارد و در سالجاری این بخش درزمینه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی را در دستور کاری خود قرار داده و اجرا خواهد کرد.

وی از اجرای مطلوب طرح آبیاری تحت‌فشار در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این طرح در استان با استقبال خوب کشاورزان همراه است و اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت فشاراست و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر تصریح کرد: شهرستان ابهر پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برای توسعه کشاورزی دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها