سمپاشی گروپ تحقق ۷۸ درصدی برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی اسدآباد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی ظهر چهارشنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بخشی از سیستم آبیاری تحت فشار شهرستان اسدآباد به مرور زمان دچار فرسودگی شده و نیازمند بازسازی است، گفت: باید با ارائه تسهیلات یارانه‌ای لازم ضمن تجهیز مابقی اراضی مستعد، نوسازی و احیای سیستم آبیاری نوین اجرایی شود.

درویشی حفظ و حراست از سفره‌های آب زیر زمینی دشت اسدآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا کنون ۲۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی مستعد برای مجهز شدن به سیستم آبیاری نوین در اسدآباد شناسایی شده که تاکنون ۱۸ هزار و ۷۰۰ هکتار از این میزان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است.

وی با اشاره به تحقق ۷۸ درصدی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی شهرستان اسدآباد، افزود: برای رسیدن به برنامه‌های سند راهبردی توسعه استان همدان در برش شهرستانی باید اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد چراکه یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای تحقق این سند به شمار می‌رود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه کشاورزی و دامداری مهمترین مشاغل مردم اسدآباد به شمار می‌رود و سالانه ۵۰۰ هزار تن محصولات باغی و دامی در شهرستان اسدآباد تولید می‌شود، گفت: توسعه و رونق هر چه بیشتر صنایع فرآوری و تبدیلی در این منطقه ارزش افزوده و رونق اشتغال را به همراه خواهد داشت.

درویشی با تاکید بر اینکه با توجه به امکانات موجود باید در مسیر تحقق سند راهبردی پیش بینی شده پیش رفت، گفت: مدیرانی که نمی‌توانند برای بهبود کیفیت و شرایط معیشت مردم با برنامه‌های تعیین شده گام بردارند کنار بروند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.