سمپاشی گروپ تدابیر برداشت محصولات کشاورزی آذربایجان غربی اندیشیده شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، نادرصفرزاده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به بارش برف پاییزی در بسیاری از مناطق آذربایجان غربی افزود: مسئولان مرتبط باید تدابیر لازم را برای برداشت محصولات کشاورزی تا پیش از بروز مشکل اساسی به ویژه در حوزه سیب و چغندر قند بیاندیشند.

وی ادامه داد:  در حال حاضر بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تن محصول کشاورزی در آذربایجان غربی تولید می شود که ۳.۵ میلیون تن آن مربوط به سیب و چغندرقند است و این محصولات اهمیت بسیاری برای بخش کشاورزی استان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد مدیران استان و شهرستانها توسط استاندار و فرمانداران مورد ارزیابی قرار می گیرد اظهارداشت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور عملکرد مدیران استان و شهرستانها توسط استاندار و فرمانداران مورد ارزیابی قرار می گیرد.

صفرزاده با اشاره به تفویض اختیارات وزرا و روسای چهار سازمان به مسئولان استانی نیز گفت: ۱۳۶ مورد تفویض اختیارات در کشور احصا شده که در استان ما این تفویض اختیار مربوط به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع آذربایجان غربی گفت: با توجه به سردسیر بودن استان و احتمال قطع گاز، برق و نفت، مسئولان مرتبط تامین سوخت زمستانی را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

در این جلسه از مدیران دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قدردانی شد.

در این جلسه که با محوریت اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۵ دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، دستگاههای برتر در بخش های مختلف معرفی و از شورای اداری استان، تندیس و لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کردند.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه استان بعنوان دبیرخانه جشنواره شهید رجایی و اعلام حضرتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در هفتمین جلسه شورای اداری استان، دستگاههای ذیل حائر رتبه های برتر شدند:

دستگاههای حائز رتبه های برتر در سطح کشور: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، سازمان تعاون روستایی استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت آب منطقه ای استان، شرکت توزیع نیروی برق استان، بانک کشاورزی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، شرکت آب و فاضلاب شهری استان، شرکت مخابرات استان اعلام شدند.

همچنین در این جلسه، لوح تقدیری با امضای استاندار آذربایجان غربی به مصطفی قلیزاده علیار به جهت دریافت نشان فرهنگی و جایزه بین المللی استاد شهریار در سومین جشنواره بین‌المللی نشان فرهنگی شهریار در تبریز اعطا شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها