سمپاشی گروپ تسهیلات هزار میلیارد ریالی گوجه‌کاران استان بوشهر پرداخت شود - سمپاشی گروپ

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص حوزه جنوب استان بوشهر، نیازمند توجه بیشتر در حوزه کشاورزی است.

نماینده دیر٬ جم٬ عسلویه و کنگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی مساپل و مشکلات کشاورزان استان بوشهر را مطرح و خواستار رسیدگی به آن شدیم.

ابلاغ تسهیلات صندوق توسعه ملی ویژه گلخانه‌ها

وی خواستار ابلاغ تسهیلات صندوق توسعه ملی خاص گلخانه‌ها شد و افزود: حق انشعاب و بهای برق مصرفی آب‌شیرین‌کن‌ها در گلخانه‌ها توسط وزرات نیرو با تعرفه بخش کشاورزی محاسبه شود.

الماسی با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزی کارایی لازم را ندارد خاطرنشان کرد: نیاز است منابع مالی خاص در اختیار این صندوق قرار بگیرد و از زیرمجموعه بانک کشاورزی خارج شود.

لزوم تخصیص اعتبار به اسکله خورخان

وی بر لزوم تخصیص اعتبار برای به بهره برداری رسیدن اسکله خورخان بردخون تاکید کرد و افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای اجرایی شدن مصوبه هیپت مدیره شرکت ملی نفت در خصوص ۱۱۰۰ هکتار درختکاری در اراضی منابع طبیعی در حوزه جنوب استان بوشهر مساعدت بیشتری داشته باشد.

نماینده جنوب استان بوشهر با بیان اینکه کشاورزان حوزه انتخابیه‌اش با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند گفت: بانک کشاورزی از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش کاشت گوجه فرنگی خودداری می‌کند که نیاز است این مشکل رفع شود.

سکینه الماسی در پایان خواستار پرداخت فوری تسهیلات هزار میلیارد ریالی ویژه گوجه کاران به حوزه جنوب استان بوشهر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها