سمپاشی گروپ تمرکز بر تقویت فعالیت‌های گردشگری و کشاورزی در شهرستان سلسله - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، شریف خسروی ظهر شنبه در شورای اداری سلسله با اشاره به اینکه خدمت برای مردم اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد، اظهار داشت: خط قرمز همه مدیران، کار برای مردم باید باشد؛ باید با برنامه‌ریزی پیش برویم و زمان بیشتری را صرف خدمت به مردم بکنیم.  

وی تصریح کرد: مدیران باید به صورت مستمر گزارش کاری خود را به مردم ارائه دهند.

برگزاری مستمر جلسات در دستور کار باشد

فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه مدیران امین مردم هستند، لذا باید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بگیرند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید فعال شوند و جلسات خود را به صورت مستمر برگزار کند، ما گله مندی مردم را نمی خواهیم.

خسروی با اشاره به اینکه کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی باید با فرمانداری در ارتباط باشد و ما باید گزارش هفتگی در این رابطه داشته باشیم تا بر اساس آن برای گرفتن حق شهرستان اقدام کنیم، ادامه داد: باید در برابر مردم مسئولیت پذیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سلسله پتانسیل خوبی در حوزه های کشاورزی و میراث فرهنگی دارد؛ لذا باید عمده فعالیت ها را در این بخش ها متمرکز کنیم.

فرماندار سلسله گفت: در بحث گردشگری،  مناطق گردشگری ویژه شهرستان از جمله سراب هنام و کهمان باید در اولویت قرار بگیرند و زمینه را برای جذب گردشگر در این مناطق فراهم کنیم.

دشمن از جنگ روانی برای ایجاد جوی ناآرام استفاده می‌کند

حجت الاسلام موسوی امام جمعه الشتر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای مدیر موفق داشتن سعه صدر است، افزود: مدیران باید در مسیر حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان، ناملایمات و سختی ها را تحمل کنند.

وی گفت:  امروزه دشمن از جنگ روانی برای ایجاد جو ناآرام استفاده می‌کند، باید با هوشیاری این نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه امروز همه ما وظیفه داریم در راستای خدمت رسانی به مردم عمل کنیم، اگر در این مسیر درست عمل نکنیم به مردم جفا کرده ایم، اظهار داشت: امروز باید جریانات سیاسی و فرهنگی در کنار هم و در راستای منویات رهبری عمل کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها